Aktualnosti

Ovdje možete pročitati sve o našim aktualnostima .

28 veljače, 2025

Najbolji dogovori se sklapaju u kantini RGN-a – Karabit stipendira četvero studenata s RGNF-a u Zagrebu: Dugoročno ulaganje u budućnost

Karabit d.o.o. od ožujka 2025. godine stipendira čak četvero studenta s Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Danas su u prostorijama RGNF-a u Zagrebu, u studentskoj kantini, potpisani ugovori o stipendiranju četvero studenta i to troje studenta s odsjeka rudarstva i jedne studentice s odsjeka geologije po preporuci profesora tog Fakulteta. Kriteriji za odabir stipendista bili su izvrsnost i izvanredni akademski uspjesi.

Tvrtka Karabit d.o.o. tako će od 1. ožujka 2025. stipendirati studentice Luciju Kreković, Emanuelu Martinović, Magdalenu Perić i studenta Mislava Matiju Maršića.

Četvero studenta stjecat će neposredna iskustva u djelatnostima specijalnih miniranja

Karabit d.o.o. će svojim stipendistima kao tvrtka koja je specijalizirana za miniranja u tunelogradnji, uz same stipendije, ponuditi i neophodna stručna znanja i terenski rad.

Stipendiranje četvero studenata početak je strateškog projekta Karabita koji u razdoblju od deset godina želi imati angažirane najbolje inženjere u području specijalnih miniranja u tunelogradnji, cestogradnji i površinskim miniranjima.

Nova iskustva i terenski rad za stipendiste

“Zbog toga smo i kontaktirali RGNF i njihove Katedre za rudarstvo i geologiju kako bismo dobili preporuke za diplomirane inženjere i studente završnih godina studija. Pa se tako možemo i pohvaliti novom djelatnicom Ružom Purkić na mjestu asistenta za specijalna i površinska miniranja i stipendistima”, navode iz Karabita.

Studenti zahvaljuju na pružnoj prilici te ističu kako je ovakva vrsta stipendiranja sjajna prilika za stjecanje novih iskustava, ali i prilika za zaposlenje nakon završenog studija.

Ulaganje u akademski kadar, ulaganje u cijelu industriju

“Budući da je naša struka jako specifična imamo se priliku upoznati sa samim terenskim radom i ovo je velika prilika nama, da se kao mladi inženjeri, uz vodstvo i stručno mentorstvo, osposobimo za rješavanje najtežih izazova koji nas čekaju. Ove stipendije nam daju motivaciju da nastavimo razvijati naše vještine, ostvarujemo izvrsne akademske uspjehe, a naposljetku i profesionalne ciljeve“, poručili su stipendisti Karabita.

Karabit d.o.o. ovom praksom nastavlja dugoročno ulaganje u budućnost, ne samo svoje tvrtke, nego uopće ove specifične industrije, kroz stipendiranje stručnog i akademskog kadra.

30 rujna, 2021

Miniran svod crkve u centru Zagreba

Crkva u Palmotićevoj je oštećena u potresu u ožujku 2020. godine, kada se srušio svod i odlomio ogradu kora.

Rušenje svoda bazilike Srca Isusova u Palmotićevoj ulici u Zagrebu, odvilo se prema projektu naziva “Građevinski projekt hitne sanacije” izrađenog u srpnju 2020. godine, a kojeg je izradila radionica statike, na čelu sa ing. Josipom Galićem. Projekt je predan Gradskom zavodu za zaštitu spomenika i prirode te je kao takav odobren. Rušenje svoda je bio poseban projekt, izrađen od tvrtke Karabit, u rujnu 2020. godine. Prošao je reviziju od strane struke te je također bio predan Gradskom zavodu za zaštitu spomenika i prirode, a kasnije je također odobren od strane istog Zavoda.

1 rujna, 2021

Bušilica Atlas Copco T15 se pridružuje timu

Idealan je za male građevinske poslove, armiranje stijena, miniranje stijena i za uporabu u industriji dimenzionalnog kamena. Radi se o mini-upravljaču na četiri kotača s potpunom funkcionalnošću daljinskog upravljača. Atlass Copco T15 jednostavan je za transport, težak 3,4 tone s malim transportnim dimenzijama.

Primjeri radova pogodnih za ovu bušilicu su bušenje temelja, rovovi, miniranje gromada itd.

14 srpnja, 2021

Projekt proboja tunela Polakovica i Supava na Pelješcu

Tuneli Polakovica i Supava dio su stonske obilaznice duge osam kilometara.

Nakon deset mjeseci radova završen je iskop tunela Polakovica duljine 1242 metra, sada se izvodi široki iskop punog profila. Tunel je smješten na trasi obilaznice oko Stona, pristupne ceste Pelješkog mosta. Izlaskom iz tunela dolazi se na 485-metarski most „Ston“ preko Stonskog kanala, a na drugom kraju mosta trasa ulazi u tunel „Supava“ duljine 1290 m, koji je trenutno na polovici iskopa te probija s dvije strane (ulaz/izlaz).